äntligen!

Äntligen så går det att komma in och skriva :) Missat o skriva om en massa grejjer som hänt i helgen. Bland annat: Hann med o skriva min sista tenta - tror det gick bra! :D Spela en massa Super Mario Galaxy. Var på M-berg med Daniel o Alexandra - skoj! Haha blev lite shoppinggalen där ett tag - lyckades dock begränsa mig till en cardigan och ett blått "korvskinn". Fy fan toppen sitter verkligen slimmat - men I like :P Hoppas vi kommer blir snygga som blåbär o lingon på krogen på lördag! ;D Haha! Kommer i alla fall bli skoj, o ser riktigt fram emot det!

Äntligen så har vi kommit igång med vårat examensarbete och det känns som att det kommer rulla på och sluta med ett bra resultat. Känns toppen att verkligen komma igång o göra nått vettigt!

Och sist men inte minst, Äntligen så är det vår! Kunde gå både igår och idag med bara luvtröjja. M och jag gick rundan vid Arboga - blev genast våran favvorunda tack vare solläget på ena sidan *ahhh* Funderade skarpt på att ta med oss solstol o sätta oss där vid gärdet. Såååå skönt! Kunde dessutom tvätta av lilla bilen när jag kom hem och dessutom hinna med en till runda igår innan solen gick ner. Älskar sommartid!
Dock tyckte jag inte lika mycket om den imorse när klockan ringde och jag var såååå trött. Kanske tack vare att jag inte sov bra inatt pga min mage.... :/
Idag hann vi med en runda på dagen, plus inspektera Lidl i Arboga - haha ser precis likadant ut som i Kumla :P
Åkte hem i eftermiddagstrafiken och hann med en joggrunda i skogen innan jag träffa Texas och matte. Följde med dom på en runda uppe i skogen. Fattar inte energin som jag har för tillfället! Har varit aktiv i redan 215 min (på två dagar!) och mitt mål i veckan är 250 :D (kolla in funbeat.se - skitbra träningsdagbok där man kan anteckna allt som man gör!) Hoppas att man orkar med det här tempot ett tag till!

Nu blir det dusch och lite sök på internet inför morgondagen på "jobbet" :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0