life is good

den här helgen har varit guld. Bakfyllelördag till trotts så känns det som jag hunnit med massor  :D

I fredags träffade jag Garpen, Henrik o Co. Inte alltför ofta det händer tyvärr - supertrevlig kväll ute i smedstorp som avslutades på sjösidan. Haha blev lite mycket att dricka, märkte knappt att Alexandra var där och när jag cyklat hem ramlade jag in i duschkabinen med ett brak. Fy sjutton vad jag skrattade åt mig själv! Till min förvåning hittade jag idag ett gäng bilder på min mobil från kvällen - får ursäkta kvaliteten men jag kanske inte var så stadig på handen ;)

Ser ut o vara lite lulliga kanske ;)Värden för kvällen posar :Dett par sånna blev det

Love var oxå ute på gallej - ingen aning om när han kom hem - jag sov som en stock då!!! Haha! Mådde lite halvdåligt på lördagmorgon - blev mobbad för det innan vi båda somnade om igen. Vakna upp igen halv två *oops* Mådde bättre och steg upp för lite frulle. Väkte Love och efter lite käk märktes det vem som var dålig och inte... hehe. Undertiden han mådde piss och spydde som en räv kuta jag runt i hela lägenheten. Diskade, dammtorka, städa toan, dammsög, plocka undan, bytte sängkläder och torkade golv. Var klar kl 18 och han mådde fortf, dåligt (!). Fick gå själv till Maxi för att handla och vi avslutade kvällen med lite käk samtidigt som vi glodde på Göta Kanal. Kan aldrig tröttna på den filmen! :) Hann dessutom med en kort promenad i sommarkvällen. Riktigt bra dag ändå faktiskt!

Vaknade upp imorse rätt tidigt - låg o drog mig tills Love vaknade innan vi käka frukost. Älskar när vi sitter där tillsammans och pratar om allt och inget... Känns så rätt. Hoppas innerligt att vi alltid kommer spendera frukostarna på detta sätt! Följde med Love hem till mig ( han skulle jobba). Jag passade på att städa akvariet innan middag, välbehövligt! Det roligaste av allt var efter middagen, mätt som attans hävde jag mig iväg på cykeln för att möta upp Viktoria på hennes häst. Hon ville att jag skulle prova på att rida hennes tvååring. Med hjärtat i halsgropen hoppade jag upp och ja fy fan, det sitter i än! Jag vill börja rida igen!!! Får bearbeta detta så får jag se hur det blir med den saken - kul i alla fall att få rida igen efter typ 1½ år av uppehåll :D

Cyklade hem igen, hela familjen smaskade på min rabarberpaj som jag slängt ihop på förmiddagen - jättegod! Hann lagom smälta den innan Therese kom för en promenad. Så skoj att träffas, var ju HUUUUR länge sedan som helst vi sågs. Men på tisdags ses vi igen :)

Som sagt, helgen har kanske gått förbi väldigt fort men jag tycker jag hunnit med en del och samtidigt så har jag hunnit med att träffa massor med kompisar som jag inte annars träffar. Vill att sådana här helger ska komma oftare :D Så trots att jag har tre veckor kvar på jobbet innan semestern känns det inte alls vemodigt att det är söndag kväll. Känns istället som jag är nöjd över min helg och att veckan som kommer lär gå förbi minst lika fort som alla andra. Sysselsättning alla eftermiddagar och kvällar förutom torsdag :D Sen är det ju fredag igen, hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0