härliga lördag

vaknade upp rätt tidigt - inte konstigt då vi båda somnade in redan kl 10 igårkväll. Bestämde mig för att gå till klippet och inhandla lite smaskig frukost till Love - det fick bli hans present! Dukade upp ett frukostbord med äkta vaniljyoghurt med krossad choklad (han har tittat på den ett antal ggr :) ), kokt ägg, rostade mackor, brieost, ost, skinka, sallad och skagenröra. Allt tillsammans med delmonte ananasjuice som han älskar. :D Kände mig riktigt stolt när han vaknade upp och såg bordet. Blev sjävklart massor över och det får vi äta upp ikväll när han kommit tillbaka från Askersund.

Mätta och belåtna tog vi bilen hem till mamma och pappa. Längdskidor skulle det bli och helt oväntat fick vi med oss mormor till golfbanan för en runda. Det gick riktigt bra och hon ska vara stolt över att ha tagit sig runt hela banan - senast hon åkte var på 70-talet! Det var roligt, dock fick jag och mamma sänka våra krav på kondition och mer ägna oss åt det fina vädret  - sååå skönt! Funderar på att ta mig en runda även imorgon om vädret tillåter - likabra att passa på nu när snön ligger på backen! :D
Har funderingar på att lägga tjej-vasan som ett mål för nästa år - wish me luck!

Nu har Love dragit till Askersund och kvar är jag för att äta lite tillsammans med familjen och kanske ta mig en promenad innan solen går ner - kan inte få nog av sol och fint väder! Mår så bra med solen i ansiktet :)
Vi ska också baka ett gott bröd till kvällen och säkerligen blir det lite melodifestival innan jag kommer hem till Örebro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0