det bästa mot träningsvärk är...

att träna! O jag hoppas jag tränat bort en del stelhet från helgens pass. Är skapligt öm i musklerna efter först skidåkningen och sedan Aerobicsen. Idag fick bröst o triceps jobba hårt. Imorgon blir det rygg och biceps. På onsdag - beroende på hur schemat ser ut på jobbet - ska jag åka en runda skidor på lunchen. Allt beroende på dagsform och tid. Måste trycka in fler skidpass under veckorna!!! Men vet inte hur det ska gå till... Helgen är i alla fall spikad! Ett pass på lördagen runt g-vik:banan innan alla kommer och ska fika. O sen två mil på söndagen i Tripphult tillsammans med pappa. Jag ska fanimej åka två mil i sträck den här helgen!

Sitter nu alone - Love är på innebandy... Har tränat, käkat lite och glott på Biggest Loser. Klart peppande! O tydligen kör kanal5 fet-tema, nu är det "För fet för att leka". Ungar som är för feta... usch. Tror jag duschar och glor på nått roligare. Tydligen ska kanske en Kumla-kille vara med på Idrottsgalan ikväll - han är ju duktig så why not?

Nej nu ska jag duscha, förresten. Grannarna är jäkligt duktiga på att dela med sig av baksidan med föräldraskapet - bokstabligt talat! Luktar fasiken barn-skit i hela korridoren, uäh!!! Ha dom i er lägenhet eller släng dom på en gång, usch på er! Snart kommer en "trevlig" granne lapp men klagomål på odören...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0