myshelg?

verkar som den här helgen bäddar för innesittar-väder... igår var det inge roligt väder alls. Men jag och Anna trottsade regnet och käkade god mat på Bara Vara och tog oss varsin cider på O´learys innan vi strax efter 11 gav upp för kvällen. Det var trevligt! Men idag märks det att förkylningen är envis, host o harkel hela tiden :( Men till nästa vecka måste det gå över!
Har suttit nu och sammanställt kommande veckans matsedel - första veckan på en månad som jag är hemma! :D Det ska jag fira genom att äta riktigt jäkla ordentligt, dvs lagom mycket, rätt käk och såklart god mat som jag själv kan påverka. Är inte alltid det går när man är ute o reser...
Får köra hårt nu med mat o träning (så fort jag blir frisk) så jag blir av med de där pluskilona som envisades med att följa med mig hem från USA... suck... Anna konstaterade att hon lyckades med samma bedrift när hon var där sist oxå...hon höll med om att man inte kan åka till USA och inte testa alla goda glassar, kakor o annan galen mat som finns där... ;)

Nehepp, nu ska jag slänga mig i sängen en stund till innan vi käkar frukost, ska upp på stan sen o besöka BigTravel :D Resa till Australien kanske?????? hih!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0