vad hände?

fira blev det allt. Lite för mkt och lite för snabbt.
Illamående var ett faktum - tack alla som hjälpte mig under kvällen :P
Kvällen var rätt tragisk och komisk....
Blev som sagt ganska överförfriskad - härjade runt i besökte toaletten alldeles för många gånger. Kul hade jag ändå :)
Men sen vet jag inte vad som hände... minns att DG var inne o pratade med mig en runda, kärleksproblem tror jag det var... Sen somnade jag antagligen till.
Vaknar sedan av att någons telefon ringer - om o om igen. Torr i munnen och jäkligt sliten vaknar jag upp för att finna Offe snarkandes vid min sida... hm! Smått förvirrad går jag ut i köket o hittar Love sittandes där med Alexandras telefon o sin telefon. Antagligen i tron om att det var min telefon han höll i. Jag fråga förvirrat vart sjutton alla är och inser att klockan var halv tre. Fan! Jag hade missat hela kvällen...
Trött, fortf full o nu lite små sur över att ha missat hela krogvistelsen går jag in på toaletten och tänder lampan. Där hittar jag Alexandra liggandes i typ yoga-positionen "barnet" (dvs som en boll). Jag väcker henne o frågar varför hon ligger där... haha tydligen så hade hon däckat där och sovit sådär ända sen killarna drog på krogen.
O vilka schyssta killar dessutom - lämnade sina tjejer helt utslagna med en minst lika utslagen Offe.
Ja fy fan vad lost vi var. Jag höll på att garva ihjäl mig åt hela siutationen när daniel helt plötsligt dräller in genom dörren... då var skaran komplett!
Offe ockuperade ena sänghalvan - jag o alex delade på den andra medan daniel o Love samsades om soffan.
Fy fan vilken jäkla galen fest! Mådde dessutom pyton i stort sett hela den här dagen - när jag väl började må bra igen var det bara att börja plocka o städa. Nu är iaf lägenheten fräsch, ren o vädrad från alla kroppslukter som lätt kan bli dagen efter, ehm! Toaletten är dessutom sanerad, :P
Nu får jag nog klara mig från alkohol ett tag framöver - en vinare och ett par groggar med bacardi razz var nog lite väl magstarkt för min del. (kan nog vem som helst räkna ut... ;) ) Nu har vi precis kommit hem från ica - lagat mat och ska nu trycka i mig lite glass innan det är dags att krypa ner i sängen. Ska bli sååå skönt! Är dessutom nya o fräscha sängkläder så jag tror jag kommer snoozza gött. :)
Galen kväll i alla fall!

Kommentarer
Postat av: A

Hahaha vilken sjuk kväll! :P

2010-03-08 @ 18:50:53
Postat av: Eleonora

Så säger du att jag festar för mycket! Tur att du höll dig hemma och inte irrade ut på stan :-)Kul att ni hade kul iaf!

Kram Sis

2010-03-08 @ 19:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0