tummen upp för GoGreen!


Go Green

Sitter och mumsar på gogreen (ovan) blandat med bulgur och champinjoner, så jäkla klockrent! Gott, enkelt och lätt! Rekommenderas

Var på massage idag - Catharina är riktigt grym! Likaså på att övertala mig till att börja med herbalife. Fick ju med mig en påse plus en bar förra gången. Supergoda båda två! Pulvret vore toppen till frukosten - vem vill inte äta smarrig smoothie med smak av blåbärskaka??? O fortfarande vara nyttig :D Nästa onsdag ska jag och Love över gatan för att göra en kroppsscanning och eventuellt köpa på oss varsin burk, vi får se! :D Berättar mer om effekter och fördelar ;)

Efter massagen tog jag mig en rask promenad med stavarna - 3 varv runt holmen och jag lät tankarna flyga fritt. Skönt! Kom hem och hade sådan energi att jag satte igång och städa - plockade undan, dammsög, badrummet och nu snart skura golv. Hur skönt är det inte att komma hem en fredag efter jobb och känna att det inte är några måsten... :) Så nu är all städning gjord inför helgens besök - på lördag väntas partaj och utgång. Det ska bli riktigt skoj! Och ett besök på krogen är inga fel, var så länge sen! :)

Nu ska jag skura golvet som lovat och sedan ta mig en dusch innan jag ska däcka i soffan - och känna mig riktigt nöjd!!! :D
Imorgon är det fredag, weeeho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0