må bra i november :D

ligger i soffan och myser under en filt framför Så Mycket Bättre... det är tisdag och jag är så nöjd just nu.
Jag tror det började redan i torsdags när jag åkte hem från Linköping.
Stannade till hemma hos Hanna som bjöd på supergod mat och trevligt sällskap/snack... åkte hem med en riktig bra känsla och boost till min Kärlek som kommit hem från jobbet samma dag.
Sen har det bara flytit på med massor av positiva känslor och bra saker :D

Efter jobbet i fredags åkte vi till IKEA och shoppade CRAZY!
Lampa, gardiner, nya motiv, ram mm... kändes fint i hjärtat och energin var på topp när vi kom hem! Kunde inte sluta pyssla och var klar vid 10-snåret på kvällen o då var det bara tack o adjö - trött!

I lördags fortsatte jag med min nya trend - yoga-övningar varje helgmorgon. Underbart och avslappnande sätt att vakna och dessutom välbehövligt för mig, tokstress som jag är :P
Hade en toppendag med promenad, strås på stan och som avslut gick vi hem till Andreas för FEST! :)

I söndags var det ju FARS-DAG, min kära pappa fick biljett till Öl o Wiskhey-mässan och han bjöd oss barn på en smarrig älg-gryta - var en perfekt kombo av familj, kärlek o vänner denna helg! :D

ah just! Shoppade en ny vinterjacka på Stadium oxå, perfekt!

Igår fylldes min må-bra-nivå på ytterligare - Henrik kom in, promenad och sedan häng. O idag stannade jag till hemma för en promenad med kära mamma...


......åh sånt här mår jag SÅ bra av!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0