en tredje del kvar!

Galet... mindre än 12 veckor kvar! Längtan är enorm, vill dona o fixa - men inget blir gjort i denna lägenhet för tillfället. Var vi kommer att bo till sommaren återstår att se...Är ingen idé att börja grejja för mkt här hemma om vi ändå kommer att flytta :)
Läste precis att den här sommaren kommer att bli rekordvarm, såklart. Tack för den - som gjort för värmeslag, svullen kropp och en massa pust o stånk sista veckorna alltså... :P Nu ska jag inte måla upp värsta scenariot, men dah... hoppas på en fin sommar men ingen jäkla rekordvärme tack!

Vill kunna fortsätta med mina promenader som jag gör nu och orka röra på mig :) För tillfället mår jag ju oförskämt bra, peppar, peppar! Men magen börjar bli STOR, o i vägen. Haha, i vägen för att dra igen jackor och i vägen för att böja sig ned o knyta skor eller annat som man annars tar för givet :P
Försöker undvika att bli för stor, men ah det är ju lättare sagt än gjort. Orkar inte träna som förr, likaså slinker det nog ned en del extra till skillnad från förut. Men samtidigt, what the f..., vem bryr sig :P I slutändan kommer lyckan ta över de kilon jag gått upp i slutändan. :D sen är det bara att jobba arselt av sig för att gå ned dom. ;)

Idag skrev jag på och skickade in min ledighetsansökan plus att jag börjar planerar för tiden som är kvar, förstå att det är ca 9 arbetsveckor kvar innan jag går på semester o sen hem... :) Underbart o läskigt!

Nu ska jag fortsätta skratta åt Olaconny o morgan i min ensamhet, efter det väntar boken Eldvittnet, verkar vara en sjukt obehaglig bok - kommer att drömma mardrömmar! Så jag vet inte om jag pallar läsa ut den, blivit så känslig... :S
En dag mindre till torsdag! Tjing! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0