Ta vara på energin

Åh, när solen gjorde dagen sällskap idag kände jag hur gärna jag hade varit hemma, gärna ute i ett hörn o njutit av solen...men man kan inte alltid få det man vill. Fick nöja mig med en lunchrunda och sen en långpromenad runt rynninge när jag kom hem. Hann lagom runt innan solen gav upp :)
Väl hemma tog jag vara på energin - plockade undan, dammsög, skura toaletten och golven. Plus att jag lagade mat :) smarrig biffstroganoff, jäklar vad jag varit grym med min matlagning denna vecka. Allt ifrån fiskgratäng, korvgryta o nu biffstroganoff :) smarrigt o uppskattat!
Imorgon är det äntligen fredag, lön dessutom! Jobbar hemifrån, ska på massage och tänkte passa på att sluta lite tidigare. Hoppas på att hinna med en promenad i solen :) har promenerat alla dagar utom i onsdags och har fått till över 10 000 steg de dagarna. Bra! Ser fram emot en skön helg, massa promenader, sol, bullbak tillsammans med mamma o sen såklart konsert på lördag! Toppenhelg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0