Mot alla odds

...så skriver jag ett inlägg!? senast 15 November gjorde jag ett inlägg. Anledningen till avbrottet... Vet inte. Fullt upp med jobb, tjänsteresor, två program som fram till v2 kördes parallellt och har krävt sitt engagemang utanför arbetstid.

Just nu kollar jag på SVT1 - Mot alla odds.... Inspirerande program som ger mig perspektiv på hur livet ändå är och hur jäkla BRA jag, och många andra, har det. Uppskatta det vi har, så svårt men det bästa man kan och borde göra... :D

Just nu är min käresta hemma, lite jobb på företaget för tillfället. Han söker för fullt och tror sig ha jobb iaf i mars. Men det har varit lite tungt i sinnet hos honom. Han vill inte vara hemma, o inte jag heller, det är inte bra för psyket i längden o inte för förhållandet. Men just nu är det bättre än någonsin mellan oss, så underbart! Fattar inte att det kan vara så efter snart 10 år tillsammans.... Men det är ju super skönt att det är så.

Längtar för stunden mer än någonsin till våren och bara suktar efter SOL! Åh, min bleka hy vill ha pigment, d-vitamin...energi! I går när jag möttes av solen på vägen till Linköping och kände hur vårkänslorna vara sprudlade! mer sånt.... :) Nej, ska försöka uppdatera lite oftare. Hehe.... Får se hur det går med det. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0