5 veckor

Istället för att räkna upp räknar jag ned.... Galet vad tiden går! Dock har jag mer o mer börjat inse att bebis verkligen kan komma när som helst! En kompis med samma bf som jag fick sin lilla tjej i tisdagskväll med kejsarsnitt. Där gick det undan... Havandeskapsförgiftning är inte att leka med! O idag fick jag veta att ytterligare en tjej ska få kejsarsnitt, va sjutton känner jag! Blir nervös av att så många (enligt mig många) får uppleva dessa mer ovanliga fall. Förstår mer o mer att bebis kommer när den vill iaf, därmed är planen att gå hem efter midsommarhelgen. Känns för stunden helrätt. Är grymt trött stundtals av dagen och vill bara stänga igen ibland! Men får hänga med två veckor till iaf...
Måste ju ladda batterierna för att orka med en flytt mitt i allt oxå :) ska bli husägare inom kort o det känns skitbra samtidigt är det läskigt :) men kommer inte ångra detta, är rätt säker på de.
Nu sitter jag påväg hem från götet, sista resan dit innan jag går hem. Känns vemodigt att säga hejdå för så lång tid... Men ah det är garanterar tillfälligt jag känner så :P
Dags att vila lite innan tåget är framme, hälsningar från tjockisen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0