Lördag i all ära

Mmmm ligger i soffan och låter mina lungor äntligen få den plats dom behöver -pust!
Idag har vi varit effektiva! Fick låna en madrasstvättare av syrran, jäklar säger jag... Bäddmadrass och resårmadrasserna är nu så rena de kan bli - behövdes kan jag erkänna... Likaså vår kära soffa - nu är den som ny i färgen och alla svarta avgaser är borta. Gött! Passade på att tvätta alla kuddfodral plus filt också...
Bebis ska slippa dras med sånt skit...
Försökte mig på att tvätta fårskinnet oxå, men där får jag avvaka med segergester till det är torrt tror jag :P kan iaf bara bli bättre mot innan...
Hur som helst, vi gick bananas med den där maskinen och gjorde även rent mattor och stolsdynor... :D efter ganska mycket slit tog vi oss till bion för att se "Snowwhite and the huntsman" ok film men jag hade svårt att fokusera, är trångt att sitta och min rygg är missnöjd efter allt jag gjort under dagen...
Hoppas på att få sova lika bra som i natt, somnade kl 23 och sov som en stock till kl 5!!!! Helt otroligt för att vara jag och i det läge jag är i nu... :P en hel natts sömn är inte att förringa :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0