Ljushuvud?

Inte så farligt kanske, men ljusare är det och jag gillart :) hon toppade ytterst lite på håret och påpekade att det VÄXER! Jepp, håret o naglarna växer så det knakar. Skulle vara fint om min hy ville  sluta vara glåmig o torr också, men aja jag kan inte få allt :P
Är dessutom i full färd med att gilla mig själv som 70 kg+are, det känns jobbigt men samtidigt vet jag ju varför och jag skulle ju må sämre om jag inte gick upp... Men jag försöker få till mina 10 000 steg om dagen :) plus att inte äta för mkt skräp. Hehe!
Konstigt nog är det svårare att få till alla steg på helgerna än på vardagarna. Är väl för man gör så mkt annat då, igår tvättade jag bilen medan Love hjälpte pappa att mura. Efter god kalops gick vi iväg på kalas - massa gott :) men väl hemma blev det melon, apelsin, kiwi plus 2 mackor för min del. Medan min käresta föll för frestelsen och köpte hem en pizza till sig själv. ;P jag var inte ens sugen på en bit!

Efter dagens frisörbesök fick det bli rävgången i blåsten, men det var skönt! Jag hade massor av tankar- husköp, bygge osv. Åh jag vill flytta NU! Attans vad lätt tankarna drar iväg när jag väl börjar...:) nej, nu ska jag sträcka ut ryggen i soffan och vila lite. Fötterna i högläge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0