Vårfeelings!

Åh, vad underbart att det är fredag i morgon! Veckan har på något sätt känts lång...men jobbar bara ett par timmar i morgon och efter ett läkarbesök på förmiddagen tänkte jag ta ledigt. :D en shoppingrunda på stan och kanske en lunch för att sen få massage kl 15 :) perfekt avslut på veckan!
Men nu ska jag ta o duscha, 16000 steg idag  :) 14000 steg igår. Riktigt bra jobbat! Är beroende av min stegräknare! Bästa nånsin, speciellt nu när jag börjat få ont i ena skinkan, jäklar vad ont det kan göra! Får se om hon kan massera bort det imorrn...hoppas bara jag kan gå så jag står pall lite afterwork med Henrik, Therese o Co. :) vill jag ju inte missa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0