Vårskrik

Snart är det dags för ronjas vårskrik alltså! Solen matar mig med energi och fåglarnas kvitter ger mig lyckorus :) jag har promenerat mig genom hela den här veckan, om jag inte jobbade skulle jag vara ute hela dagarna och bara GÅ! Har fått till över 10000 steg varje dag den här veckan, lunchpromenader och långa rundor på eftermiddagarna hjälper till. Får knappt inga steg på jobbet annars :P Igår fick jag tom ihop 15100 steg! stolt! Måste ta vara på den här orken, jag vet aldrig när det kan vända :) Beach 2012 är ju bara att glömma med tanke på vad som händer i juli, mys! Kan knappt fatta att det är sant men efter den här veckan blir det mer och mer verkligt :) Men de märks en tydlig skillnad i orken iaf, även om jag gärna däckar ihop innan 22 varje kväll, förra helgens prestation att vara vaken sent o se Mustasch var en prestation!
Nej nu ska jag göra mig i ordning för att möta upp banken, hus eller lägenhet ska införskaffas detta år. Så är det bara! :D men först ska vi se hur kreditvärdiga vi e :P Ha en underbar helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0