checkbox

usch såg särskrivningen i förra inläggets rubrik, fy på mig - jag som hatar sånt annars. Vad tänkte jag???

sitter och skumpar på ett regionaltåg hem från Jönköping. Solen skiner ute och det är guldväder även idag! Gah, det tog emot att åka till jobbet idag, men wth... var ju ledig hela helgen och 2 underbara dagar till. Vad mer kan man begära? Har mått toppen och njutit av solen, härliga promenader och trevligt sällskap. Framförallt min kära sambo, så skönt att se honom i fler dagar än bara över en helg! Ännu bättre är att han kommer hem igen redan imorgon :D Härligt!

Igår hade jag passerat fulla 29 veckor, inte lång tid kvar nu. Magen växer, åt alla håll men jag mår forf bra :) Lite otymplig visst, men börjar man närma sig 80-strecket så är det klart att det blir tyngre att röra sig o jobbigt såklart. Håller alla tummar o tår på att jag ska fortsätta må bra, dock har jag fått lite känningar idag, ignorerar dom och hoppas de försvinner. Imorgon är det ju Yoga igen :D Kan hoppas lite krämpor försvinner efter det och att det nara är stelhet som finns kvar efter helgens två rundor runt k-högen och turen med handgräsklipparen...

Ska hem nu och ta en promenad med T innan jag ger mig på att tillaga filbröd. Blir supergott och är grymt enkelt, dessutom blir filmjölken gammal idag så då är det perfekt att förburka den på två limpor :)

Nej, nu passerar vid Hallsberg - ska ta och stänga ned.

Imorgon är det en arbetsdag i Linköping som väntar, dock inte så länge eftersom jag måste vara hemma till yogan 17:30. Gör mig inte ett dugg att ha en ursäkt till att få åka hem lite tidigare, är precis som nästa vecka - sa ifrån mig 1 av 2 dagar (utspridda över veckan) i Göteborg och 1 av 2 dagar (även de utspridda över veckan) i Linköping. Fick bli en dag av varje istället. Kan fasiken inte flänga runt som en vettvilling nu när jag knappt pallar med en dagstripp till Götet på en vecka. Skönt att folk förstår iaf... :)

Hoppas på en fortsatt underbar vecka med massor av sol (eller ja så lite regn som möjilgt då... ;) )! Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0