Drömmar

Helgens aktiviteter satte sina spår, imorse var jag sjukt trött... Med dåligt väder utanför ville jag mer än gärna fortsätta sova...zzz. Men måndag är likamed jobb o i dag besök hos barnmorskan på morgonen och under eftermiddagen föräldragruppsträff nr2 :) fullt upp alltså. Nu har jag smällt i mig en portion pannbiff, potatis o gräddsås - så jäkla gott! :) till lunch åt jag min egengjorda spenatsoppa, vilken höjdare! Alldeles för längesen o egentligen så enkel maträtt... Mer soppa framöver! :)
Nu vilar jag mig en stund framför tvn innan jag sätter igång att packa för imorgon, upp med tuppen för att åka söderöver till onsdag. Sen är det LÅNGLEDIGT! Underbart... Ska dona o greja, rensa o packa - verkar som vi blir med hus inom kort :D galet!
Men är en del som ska lösas innan dess...
Nä nått annat helt ytligt o nojjigt, om mindre än två veckor ska jag äntligen till frisören...åh bort du hemska utväxt plus välkommen sommarblond :)
Sen hoppas jag solen hjälper till o gör sitt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0